Τρίτη 18 Μαρτίου 2008

Καλλιτέχνες της περιοχής μου








Στην περιοχή που μένω στην Αγία Βαρβάρα ζούσαν και ζουν διάσημοι καλλιτέχνες που θαυμάζω. Στο πίσω μέρος της μονοκατοικίας που μένω μπορώ να δω ακριβώς από μπροστά το σπίτι του διάσημου τραγουδιστή της ΗΙΡ-ΗΟΡ μουσικής τον Νίκο Βουρλιώτη που είμαι τυχερή γιατί τον βλέπω πολύ συχνά. Μάλιστα, ο Νίκος Βουρλιώτης υπήρξε και μαθητής του 3ου Γυμνασίου Αγίας Βαρβάρας και σύμφωνα με τους καθηγητές μας ήταν πολύ καλός μαθητής σε επιδόσεις. Επίσης, ένα από τα τραγούδια που έχει γράψει το "ΤΙ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΑΣΑ (SANTA)" όπως δηλώνει και ο ίδιος σε μια συνέντευξή του: «Είναι ένα κομμάτι για τη γειτονιά που μεγάλωσα και ζω ακόμη, την Αγία Βαρβάρα, για αυτό κι έχει και δεύτερο τίτλο. Είναι αφιερωμένο σε όσους ζουν εκεί, τη χαρακτηρίζουν, τη διοικούν. Ακόμη και σε αυτούς που την απαρνήθηκαν. Περιγράφω τις διαθέσεις μου για αυτή τη γειτονιά. Μιλάω, δηλαδή, για το σπίτι μου».
Ένας άλλος καλλιτέχνης που έζησε στην περιοχή μου είναι η Καίτη Γαρμπή γνωστή τραγουδίστρια λαϊκού είδους μουσικής, που ζούσε σε ένα διαμέρισμα λίγο πιο μακριά απ' το σπίτι μου που τώρα πια δεν μένει στην περιοχή μου. Επίσης ένας άλλος καλλιτέχνης που έζησε στην περιοχή μου είναι ο κωμικός-ηθοποιός Μάρκος Σεφερλής πολύ γνωστός στο είδος του και καταξιωμένος. Τώρα πια μένει κάπου πιο ήρεμα με την οικογένεια του. Επίσης άλλοι καταξιωμένοι καλλιτέχνες είναι ο Σότης Βολάνης, ο Γονίδης, και ο Μανώλης Αγγελόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: